LTStraipsnyje atskleidžiama santykių rinkodaros koncepcijos esmė ir pagrindinės santykių rinkodaros dimensijos: pasitikėjimas, įsipareigojimas, abipusė priklausomybė, tarpusavio sąveika, bendradarbiavimas, galia, komunikacija, pasitenkinimas, vertė, teisingumas ir empatija. Sudarytas vartotojų ir asmens sveikatos priežiūros įstaigų tarpusavio santykių palaikymo teorinis modelis, kuriame konstatuojama, kad tiesioginę įtaką vartotojų lojalumui asmens sveikatos priežiūros rinkoje turi pasitikėjimas, įsipareigojimas ir pasitenkinimas. Santykių rinkodaros principai – tarpusavio sąveika ir galia – asmens sveikatos priežiūros rinkoje tik iš dalies lemia vartotojų lojalumą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Santykių rinkodara; Santykių rinkodaros dimensijos; Relationship marketing; Relationship marketing dimensions.
ENThe article reveals the essence of the concept of relationship marketing and relationship marketing major dimensions: trust, commitment, mutual dependence, reciprocity, cooperation, power, communication, satisfaction, value, fairness and empathy. Composed relationships between consumers and health care institutions support theoretical model which states that a direct effect on customer loyalty in individual health care market has confidence, commitment and satisfaction. Relationship marketing principles – interoperability and power – in personal care market only partially determines the consumer loyalty. [From the publication]