LTStraipsnyje nagrinėjamas viešojo administravimo institucijų darbuotojų inovacinių gebėjimų ugdymo procesas siekiant glaudaus viešojo administravimo sektoriaus, mokslo, verslo ir meno sričių atstovų bendradarbiavimo plėtojant inovacijas. Atlikus tyrimus buvo suformuluoti inovacinių gebėjimų ugdymo proceso tobulinimo aspektai, kuriuos įgyvendinus būtų galima pagerinti viešojo administravimo institucijų darbuotojų inovacinių gebėjimų ugdymą. Šiems aspektams praktiškai įgyvendinti autoriai siūlo patobulintą inovacinių gebėjimų ugdymo programą. Taip pat siūloma inovacinių gebėjimų ugdymo proceso rezultatyvumo vertinimo metodika. Viešojo administravimo institucijų darbuotojų inovacinių gebėjimų ugdymo programa ir vertinimo metodika ne tik padėtų tobulinti viešojo administravimo institucijų darbuotojų inovacinius gebėjimus, bet ir suaktyvintų viešojo administravimo sektoriaus, mokslo, verslo bei meno institucijų integracinius procesus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Viešojo administravimo institucijos; Inovacinių gebėjimų ugdymo programa; Specialistai; Public administration institutions; Innovation capacity building programme; Specialists.
ENIn the article an innovation capacity building for the employees of public administration institutions is analyzed aiming at stimulation of cooperation between public administration, science, business and art in development of innovation. The analysis highlighted the aspects far improvement of innovation capacity building for the employees of public administration instimtions. The authors have developed an innovation capacity building programme which is presented in the article. An evaluation system for evaluation of effectiveness of the pragramme has also been developed by the authors and presented in the article. Suggested innovation capacity building programme and evaluation system would not only help to improve the innovation capacity of public administration institutions but also would stimulate integration processes between public administration, science, business and art. [From the publication]