LTKlientų aptarnavimas tai paslauga, kuria atliekami veiksmai sukuria vertę klientui ir aptarnavimą teikiančiam verslui. Atliekant klientų aptarnavimo kokybės, pajamingumo, klientų pasitenkinimo, jų pritraukimo analizę, yra vykdomas klientų aptarnavimo tyrimas, kuriuo renkama ir kaupiama informacija apie klientus, jų elgseną, aptarnavimą ir jo kokybę, siekiant sukurti efektyvią santykių su klientais sistemą ir tobulinti strateginių sprendimų priėmimo procesus. Ši sistema yra pagrindas santykių su klientais valdymui (angl. customer relationship management arba sutrumpintai - CRM), kuris yra atliekamas specialiosios programinės įrangos pagalba. Microsoft Dynamics CRM yra viena iš santykių su klientais valdymo sistemų, turinti klientų aptarnavimo valdymo modulį, naudojamą įmonių klientų aptarnavimui palengvinti, aptarnavimo ištekliams valdyti. Vilniaus universiteto Ekonomikos fakultetui yra suteikta galimybė mokymo procese naudotis Microsoft Dynamics CRM klientų aptarnavimo moduliu, todėl yra būtina turėti šio modulio naudotojų praktinių žinių patikrinimo ir vertinimo sistemą. Šiame straipsnyje nagrinėjami Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto studentų praktinių žinių vertinimo sistemos kūrimo aspektai, pateikiami testavimo scenarijai, vertinimo kriterijai, atliekamas Microsoft Dynamics CRM klientų aptarnavimo modulio įsisavinimo tyrimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aptarnavimo sistema; Microsoft Dynamics CRM; Microsoft Dynamics CRM aptarnavimo valdymo modulis; Mokymo procesas; Santykių su klientais valdymas; Sistema; Studijų procesas; Vertinimo sistema; Vertinimo sistemos kūrimas; Įvertinimo; Customer relationship management; Development of an assessment system; Evaluation system; Evaluation'; Microsoft Dynamics CRM; Microsoft Dynamics CRM Service Management Module; Service system; Study process; System; Teaching process.