Klientų suvokiama dalyvavimo vertė kaip organizacijos konkurencingumo didinimo veiksnys : mokslo studija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Klientų suvokiama dalyvavimo vertė kaip organizacijos konkurencingumo didinimo veiksnys : mokslo studija
Publication Data:
Vilnius : BMK leidykla, 2014.
Pages:
173 p
Notes:
Kiti autoriai : Evandželina Petukienė, Jūratė Valuckienė, Rigita Tijūnaitienė, Sigitas Balčiūnas, Jurgita Bersėnaitė.
Contents:
Įvadas — Vertės kūrimas ir bendrakūra — Klientas ir organizacija vertės kūrimo procese — Vertės konceptas: apibrėžtys ir struktūra — Klientų suvokiama dalyvavimo vertė — Klientų dalyvavimo paslaugose teorinis aspektas — Klientų dalyvavimas kaip organizacijos konkurencingumo šaltinis — Klientų suvokiamos dalyvavimo vertės struktūra — Konceptualus klientų suvokiamos dalyvavimo vertės modelis — Klientų suvokiamos dalyvavimo paslaugose vertės empirinio tyrimo metodologija — Empirinio tyrimo parametrai ir logika — Empirinio tyrimo metodika ir instrumentai — Empirinio tyrimo imtis — Klientų suvokiamos dalyvavimo vertės tyrimo rezultatai — Klientų suvokiamos ilgalaikių santykių vertės konstrukto savybės taikant struktūrinių lygčių modelius (SEM) — Klientų dalyvavimo lygių ir klientų dalyvavimo valdymo priemonių ryšiai — Klientų suvokiama dalyvavimo vertė: fokusuotos diskusijos grupių tyrimo rezultatai — Klientų suvokiamos dalyvavimo paslaugose vertės raiška populiacijoje — Klientų suvokiama dalyvavimo paslaugose vertė: jungtinė (angl. conjoint) analizė — Klientų suvokiama dalyvavimo vertė organizacijos konkurencingumą didinančių sprendimų kontekste — Tyrimo rezultatų interpretacija ir diskusija — Literatūra — Priedai.
Summary / Abstract:

LTReikšminiai žodžiai: Vertė; Dalyvavimo vertė; Paslaugos, konkurencingumas, naudos; Kaštai; Tyrimo metodologija; Empirinis tyrimas, sprendimai; Value; Community engagement value; Services, competitiveness, benefits; Cost; Research methodology; Empirical research, solutions; Vertė; Dalyvavimo vertė; Paslaugos, konkurencingumas, naudos; Kaštai; Tyrimo metodologija; Empirinis tyrimas, sprendimai; Value; Community engagement value; Services, competitiveness, benefits; Cost; Research methodology; Empirical research, solutions.

ISBN:
9786094680069
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/61910
Updated:
2021-01-20 13:51:12
Metrics:
Views: 60
Export: