LTStraipsnyje analizuojami vertinamieji būdvardžiai, vartojami dviejose jiems būdingose gramatinėse konstrukcijose: ‘it + jungiamasis veiksmažodis + būdvardis + veiksmažodžio bendratis’ ir ‘it + jungiamasis veiksmažodis + būdvardis + thaf ne- gimtakalbių (lietuvių) ir gimtakalbių studentų rašto darbuose anglų kalba. Rezultatai atskleidžia skirtingą keturių kintamųjų (teksto tipo, kalbos lygio, institucijos, kurioje parašyti darbai, ir gimtosios kalbos) vaidmenį vertinimo raiškai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Besimokančiojo kalba; Besimokančiojo tekstynas; Besimokančiųjų tekstynas; Būdvardis; Vertinamieji būdvardžiai; Vertinimas; Adjective; Evaluation; Evaluative adjectives; Learner corpora; Learner corpus; Learner language.
ENUsing variationist and comparative approaches, this paper aims to analyse evaluative adjectives in two typical grammatical constructions it + a linking verb + an evaluative adjective + the infinitive and it + a linking verb + an evaluative adjective + that in non-native (Lithuanian) and native students’ English writing. The results highlight different roles played by the genre, language proficiency, institutional and LI variables. [From the publication]