LTStraipsnio tikslas - aptarti būdvardžio leksinių semantinių grupių įvairovę kalbos įsisavinimo metu ir išskirti problemas, kylančias įsisavinant būdvardžių reikšmę. Atlikus tyrimą nustatyta, kad būdvardžio semantikos įsisavinimas kelia daug problemų. Būdvardžių leksinių semantinių grupių įvairovė nėra didelė, be to, vaikų kalboje pastebima daug semantikos klaidų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Būdvardis; Būdvardis, semantika; Būdvardžių įsisavinimas; Gimtosios kalbos įsisavinimas; Kalbos įsisavinimas; Semantika; Tekstynas; Vaiko kalba; Vaikų kalba; Acquisition of adjectives; Adjective; Child language; Corpora; Mother tongue acquisition; Semantics.
ENThe present study describes the emergence of adjectives in Lithuanian child language and investigates the lexical features of adjective acquisition. The research shows that adjectives are semantically too complicated for their early acquisition. Even at the end of the observation period children were making errors in using adjectives or were replacing more concrete adjectives with adjectives of more general meaning. [From the publication]