LTMonografijos objektu pasirinkusios mokinių lygių galimybių pedagoginį aspektą autorės sistemiškai pažvelgė į problemą ir ją detaliai išnagrinėjo. Keturiuose monografijos skyriuose pateikiami mišraus pobūdžio, siejančio kokybinę ir kiekybinę strategijas, empirinio tyrimo rezultatai. Tyrimas teoriškai ir metodologiškai pagrįstas pirmuosiuose dviejuose skyriuose. Monografijoje atskleidžiama, kaip bendrojo ugdymo mokyklos mokiniai suvokia savo lygias galimybes naudotis jiems įstatymiškai garantuotomis teisėmis, kokia yra subjektyvi respondentų lygių galimybių ribojimo pajauta, kaip mokiniai suvokia savo galimybes įvairiais „jautriais“ mokyklinio gyvenimo atvejais, kaip išgyvena lygių galimybių ribojimus mokykloje, kokia mokyklų socialinių pedagogų patirtis, vykdant mokinių lygių galimybių ribojimo prevenciją. [Leidėjo anotacija]Reikšminiai žodžiai: Mokinys; Lygios galimybės; Lygių galimybių ribojimas; Student; Equal rights; Limitations to equality.