LTŠio straipsnio tikslas - vertinti AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) trąšų terminalo poveikį įmonės pelningumo rodikliams. Siekiant tai išsiaiškinti svarbu aptarti trąšų ypatumus bei gabenimo logistinę grandinę, kiek įtakos joje turi Klaipėdos valstybinis jūrų uostas (KVJU) ir jame esantys trąšų terminalai. O žvilgsnis į KLASCO trąšų terminalą parodys kaip trąšų krova keičia pelną 2009-2013 metais ir kokią įtaką daro įvairioms pelningumo rūšims. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Krova; Pelningumas; Trąšos; Uostas; Fertilizer; Fertilizers; Handling; Loading; Port; Profitability.
ENThe purpose of this article - to reveal profitability of the SC Klaipeda Stevedoring Company (KLASCO) fertilizer terminal. In order to find that out it is important to discuss the peculiarities of fertilizer and transport logistics chain, how much influence on it the port of Klaipeda has and the fertilizer terminals located there. The look at the fertilizer terminal of KLASCO will show fertilizers stevedoring profits changing in 2008-2013 and the impact they have on profitability. [From the publication]