On recommending Web 2.0 tools to personalise learning

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
On recommending Web 2.0 tools to personalise learning
Alternative Title:
Antrosios kartos saityno priemonių rekomendavimas mokymuisi personalizuoti
In the Journal:
Informatics in education. 2014, Vol. 13, No. 1, p. 17-31
Summary / Abstract:

LTŠio darbo tikslas pristatyti antrosios kartos saityno priemonių naudojimo mokymosi personalizavimui tyrimo rezultatus. Darbe pateiktas personalizuotas antrosios kartos saityno priemonių parinkimo metodas, kai atsižvelgiama į mokymosi tikslus, norimą įgyvendinti mokymosi veiklą, mokymosi turinio pobūdį, bendravimo formas, siekiant padėti besimokančiajam greičiau ir tiksliau rasti tinkamą mokomąją priemonę. Visų pirma, tyrime buvo ištirti personalizuoto el. mokymosi technologiniai ypatumai: rekomendavimo sistemų taikymo personalizuotam mokymuisi galimybės, šių sistemų komponentai. Antra, atlikta antrosios kartos saityno priemonių, tinkamų mokymosi veikloms įgyvendinti, parinkimo metodų analizė. Taip pat buvo sukurtas pasiūlytą metodą realizuojančios sistemos prototipas. Sukurtojo metodo ekspertinis aprobavimas parodė, kad metodas yra taikytinas realiame kontekste: jis yra tinkamas, tikslus ir našus laiko atžvilgiu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokymosi veikla; Mokymosi veiklos; Ontologija; Personalizavimas; Rekomendacijų sistema; Rekomenduojama sistema; VARK mokymosi stiliai; Web 2.0 priemonės; Web 2.0 įrankiai; Learning activities; Ontology; Personalisation; Recommended system; Recommender system; VARK learning styles; Web 2.0 tools.

ENThe paper aims to present research results on using Web 2.0 tools for learning personalisation. In the work, personalised Web 2.0 tools selection method is presented. This method takes into account student’s learning preferences for content and communication modes tailored to the learning activities with a view to help the learner to quickly and accurately find the right educational tools, and to implement this method in prototype of knowledge-based recommender system. In the research, first of all, personalised e-learning technological peculiarities i.e. recommender systems applications for learning personalisation and those systems components were investigated. After that, selection methods for Web 2.0 tools suitable for implementing learning activities were analysed. The novel method of integrating Web 2.0 tools into personalised learning activities according to students learning styles was created, and prototype of the recommender system that implements the method proposed was developed. Finally, the expert evaluation of the developed system prototype that implements the method proposed was performed. [From the publication]

ISSN:
1648-5831
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/60100
Updated:
2018-12-17 13:53:29
Metrics:
Views: 11
Export: