Dvyliktos klasės mokinių lietuvių kalbos žinių ir gebėjimų analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Dvyliktos klasės mokinių lietuvių kalbos žinių ir gebėjimų analizė
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy]. 2005, 76, p. 100-106
Summary / Abstract:

LTApie mokinių žinių ir gebėjimų santykį ugdymo procese diskutuojama ne vienerius metus. Bendrieji švietimo dokumentai akcentuoja gebėjimų pirmumą žinių atžvilgiu. Valstybinių egzaminų metu tikrinami mokinių reprodukavimo, t.y. žinių taikymo, ir produkavimo, t.y. problemos sprendimo, analizavimo, interpretavimo, vertinimo gebėjimai. Gimtosios kalbos testu (kalbos užduočių dalis) tikrinami mokinių reprodukavimo gebėjimai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bendrojo lavinimo mokyklos; Žinios; Mokiniai; Gebėjimai; Egzaminai; Užduotys; Klaidos.

ENDiscussions about the ratio of pupils’ knowledge and skills in the educational process have been going on for a number of years. General educational documents focus on priority of skills as compared to knowledge. State examinations check pupils’ skills of reproduction, i.e. application of knowledge, and production, i.e. problem solving, analysis, interpretation and evaluation. The mother tongue test (linguistic tasks) are used to check reproductive skills of pupils.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/601
Updated:
2018-12-17 11:32:29
Metrics:
Views: 59    Downloads: 4
Export: