Įsiskverbimo į paslaugų sektoriaus rinką veiksmų modelis

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Įsiskverbimo į paslaugų sektoriaus rinką veiksmų modelis
Alternative Title:
Model of market penetration into the service sector
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2015, T. 37, Nr. 1, p. 26-39
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjami įsiskverbimo į rinką teoriniai ir praktiniai aspektai. Straipsnio tikslas – pateikti įsiskverbimo į rinką veiksmų procesinį modelį, pritaikytą paslaugų sektoriui, bei jį išbandyti realiomis verslo sąlygomis. Tuo tikslu mokslinė informacija įsiskverbimo į rinką klausimais grupuojama, vertinama logikos, įgyvendinimo galimybių ir vientisumo bei rezultatų pritaikomumo paslaugų verslui požiūriu. Suformuotas lanksčios konstrukcijos modelis, kurį sudaro 9 komponentai: rinkos lyderio (–ų) nustatymas, patraukliausio rinkos segmento išskyrimas, rinkos lyderio teikiamų paslaugų kokybės analizė 2 aspektais, galimybių tobulinti paslaugų kokybę paieška, kainos mažinimo galimybių analizė, naujų paslaugų tikslingumo nustatymas, rėmimo būdo pasirinkimas bei įsiskverbimo strategijos formavimas (parinkimas). Modelio tinkamumas patikrintas, jį išbandžius realiomis verslo sąlygomis, pagal tyrimo rezultatus pateikti konkretūs pasiūlymai įmonei įsiskverbti į rinką. Pateikto modelio naudojimas leis paslaugų įmonėms planuoti bei struktūriškai pagrįsti įsiskverbimo į rinką veiksmus, ir ši aplinkybė mažins nesėkmės riziką bei suteiks galimybę pasiekti geresnių verslo rezultatų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Modelis; Paslaugų verslas; Rinkos segmentas; Vartotojų poreikiai; Įsiskverbimas į rinką; Customers needs; Customers' needs; Market penetraition; Market penetration; Market segment; Model; Service business.

ENThe article discusses the theoretical and practical aspects of the penetration into established market of the service sector. Lack of information about actual practical issues of market penetration for service company is to be considered as a problem of the paper. The goal of the paper is to present the procedural model of the market penetration actions for services sector. In order to create execution model scientific information on issues of market penetration is structured, synthesized, after its assessment according logic, feasibility and applicability of the results and the integrity of the business in terms of services. The flexible model is formed and suggested, which consists of 9 components: identification of some market leader(s), determination, which is the most attractive segment for serve, analysis of market leader’ service quality according 2 aspects, the search of the opportunities to improve the quality of service, analysis of the possibilities for potential price reductions, determination of new services purposefulness, identification of support desirability, and formulating of penetration strategy, which has to be clear according research results. There are reasoned content and consistency of the components of the proposed model in the article. The model has been tested on real business conditions; it helps for the service company to penetrate into the market. [From the publication]

DOI:
10.15544/mts.2015.03
ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Vartotojų pasitenkinimo "Čili pica” picerijų paslaugomis nustatymas / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2012, Nr. 64, p. 69-85.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/59048
Updated:
2018-12-17 14:00:58
Metrics:
Views: 33    Downloads: 5
Export: