LTStraipsnyje analizuojama suvokiamos vertės įtaka Lietuvos kaimo turistų pasitenkinimo ir lojalumo sąveikai. Mokslinėje literatūroje yra plačiai analizuojamas turistų pasitenkinimo teigiamas poveikis turistų lojalumui. Nepaisant to, ši sąveika vis dar laikoma sudėtingu reiškiniu, vertinant galimas papildomų kintamųjų įtakas turistų pasitenkinimo ir lojalumo ryšiui. Turistų suvokiama vertė gali būti laikoma vienu tokių kintamųjų, taigi svarbu nustatyti sąveiką tarp suvokiamos vertės, turistų pasitenkinimo ir lojalumo. Straipsnio tikslas – nustatyti suvokiamos vertės įtaką Lietuvos turistų pasitenkinimo ir lojalumo sąveikai. Siekiant nusibrėžto tikslo, atlikta kiekybinio tyrimo rezultatų analizė, pasitelkiant struktūrinį lygčių modeliavimą. Tyrimo rezultate nustatoma sąsaja tarp Lietuvos kaimo turistų pasitenkinimo ir lojalumo bei turistų suvokiamos vertės įtaka šiai sąsajai. Nustatyta, kad, didėjant turistų suvokiamai vertei, mažėja jų pasitenkinimo įtaka lojalumui. Didinant turistų suvokiamą vertę, galima kompensuoti veiksnių, darančių įtaką pasitenkinimui, trūkumus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kaimo turizmas; Lietuvoc turizmas; Lietuvos turizmas; Suvokiama vertė; Turisto lojalumas; Turisto pasitenkinimas; Turistų lojalumas; Turistų pasitenkinimas; Lithuanian tourism; Perceived value; Rural tourism; Tourist loyalty; Tourist satisfaction.
ENThe moderating effect of perceived value on the effect of Lithuanian rural tourist satisfaction to loyalty (behavioural and attitudinal) is being analyzed in the article. The positive effect of tourist satisfaction to loyalty is widely analyzed and discussed in scientific literature. Nevertheless, this effect is considered as complex due to the possibility of other variables’ moderating effect. Tourist’s perceived value may be regarded as such variable. Scientific researches about the moderating effect of perceived value in a framework of rural tourism in Lithuania is weak; therefore, the analysis of the interaction effect between tourist satisfaction and loyalty is relevant. Furthermore, as tourist loyalty is composited from behavioral and attitudinal loyalty, the moderating effect of perceived value may differ regarding these approaches. The aim of this article is to determine the interaction effect between Lithuanian rural tourist satisfaction and loyalty (behavioural and attitudinal) regarding perceived value as a moderator variable. While achieving the aim of the article, quantitative questionnaire research and the analysis of the research results using structural equation modelling are applied. As a research result, the interaction effect of Lithuanian rural tourist satisfaction to loyalty is determined and the moderating effect of perceived value is assessed. [From the publication]