Viešųjų verslo konsultavimo paslaugų kokybės vertinimas: Kauno regiono atvejis

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Viešųjų verslo konsultavimo paslaugų kokybės vertinimas: Kauno regiono atvejis
Alternative Title:
Business public consultation service quality assessment: Kaunas regional case study
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2014, T. 36, Nr. 3, p. 454-462
Summary / Abstract:

LTViešųjų verslo konsultavimo paslaugų kokybė yra vienas iš sėkmingos verslo kūrimo ir plėtros sąlygų. Todėl siekiant užtikrinti racionalų ir klientų poreikiams adekvatų viešųjų paslaugų verslui teikimą reikalingas šių paslaugų kokybės vertinimas. Tyrimo tikslas – įvertinti Kauno regiono viešųjų institucijų teikiamų verslo konsultavimo paslaugų kokybę ir parengti rekomendacijas jos gerinimui. Atlikus verslo konsultavimo paslaugų vertinimo modelių analizę, pagal pasirinktą vertinimo modelį atliktas Kauno regiono viešųjų institucijų teikiamų verslo konsultavimo paslaugų kokybės vertinimas. Atliekant vertinimą buvo apklausti 96 asmenys, kurie 2010–2012 m. naudojosi Kauno regione viešosiomis verslo konsultavimo paslaugomis. Buvo nustatytos pagrindinės nepasitenkinimo viešosiomis verslo konsultavimo paslaugomis priežastys ir pateiktos rekomendacijos šių paslaugų kokybės gerinimui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kokybės vertinimo modeliai; Konsultantai; Paslaugos kokybė; Paslaugų kokybė; Patirta kokybė; Vartotojų lūkesčiai; Verslas; Verslo konsultavimas; Verslo konsultavimo paslaugos; Viešoji konsultavimo paslauga; Business; Business consulting; Business consulting services; Consultants; Expectations of customers; Public consultation service; Quality assessment models; Quality of experience; Quality of services; Service quality.

ENThe business consulting public services is one of the most successful business building and development conditions. The business public consulting services are an important professional activity helping executives and managers analyze and solve practical problems of other organisations, improve operational efficiency as well as absorb the experiences of other organisations. Various models integrating theoretical knowledge and practice are used for analysing and for evaluating the quality of the services. After performing an analysis of the majority of the models, it was decided that the most suitable models for evaluation or service quality are the Generally Perceived Quality and Servqual. Consulting services are not providing the consumers with any materials goods and therefore, most of the other models are not suitable for evaluation of business consulting services. Research object – quality of business consultation services. Research aim – to identify the quality of business consultation services, provided by public institutions of Kaunas Region and to prepare the recommendations, how to improve it. Research methods: the analysis and synthesis of academic literature, questionnaire poll, logical modelling, comparison and visualization techniques were. [From the publication]

DOI:
10.15544/mts.2014.042
ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Service research: advantages and limitations of quantitative and qualitative approaches / Liudmila Bagdonienė, Jurgita Zemblytė. Socialiniai mokslai. 2005, Nr. 4 (50), p. 26-37.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/58871
Updated:
2018-12-17 13:52:47
Metrics:
Views: 48    Downloads: 7
Export: