Profesinio identiteto raiškos perspektyvos Lietuvos doktorantų karjeros vizijoje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Profesinio identiteto raiškos perspektyvos Lietuvos doktorantų karjeros vizijoje
Alternative Title:
Perspectives of professional identity manifestation in the career vision of Lithuanian doctoral students
In the Journal:
Keywords:
LT
Karjera / Career.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pristatoma profesinio identiteto daugialypiškumo problematika Lietuvos doktorantų karjeros vizijoje. Analizuojama doktorantų identifikacija su skirtingais profesiniais vaidmenimis: mokslininko, dėstytojo ir visuomeninių paslaugų teikėjo/praktiko. Pristatomi Lietuvos doktorantų apklausos rezultatai. Tyrimo imtis – 494 doktorantai iš 22 aukštojo mokslo institucijų Lietuvoje. Rezultatų analizė atskleidė, kad labiausiai doktorantams yra išreikštas praktiko profesinio vaidmens identitetas. Be to, socio-demografinės doktorantų charakteristikos turi reikšmę doktorantų identifikacijai su skirtingais profesiniais vaidmenimis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Doktorantai; Doktorantas; Karjera; Profesinis identitetas; Profesinis vaidmuo; Socialinis vaidmuo; Career vision; Doctoral student; Doctoral students; Professional identity; Professional role; Social role.

ENThis article presents diversity-related issues of professional identity in the career vision of Lithuanian doctoral students. It also analyses how doctoral students relate themselves to various professional roles: scholar, teacher and public service provider/practitioner. Results of the Lithuanian doctoral students’ survey are presented. Research sample – 494 doctoral students from 22 Lithuanian higher education institutions. The results have shown that the most expressed doctoral students’ professional role identity is that of a practitioner. Besides, doctoral students’ identification with professional roles is influenced by socio-demographic doctoral students’ characteristics. [From the publication]

DOI:
10.7220/2335-2205.3.3
ISSN:
2335-2191; 2335-2205
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/58769
Updated:
2020-07-28 20:26:13
Metrics:
Views: 13    Downloads: 4
Export: