Pardavimų skatinimo priemonių nukreiptų į vartotoją tyrimas

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pardavimų skatinimo priemonių nukreiptų į vartotoją tyrimas
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje apžvelgiamos pardavimų skatinimo priemonės, nukreiptos į vartotoją, jų svarbą ir naudą vartotojui. Analizuojamos įvairių autorių nuomonės apie pardavimų skatinimo sampratą, apžvelgiamos pardavimų skatinimo priemonės ir atskleidžiami vartotojų požiūrio į pardavimų skatinimo priemonių teikiamą naudą tyrimo rezultatai. Straipsnio aktualumas - rinkoje yra nemažai tarp savęs konkuruojančių prekių ar paslaugų, todėl gamintojai siekia aktyvinti jų pardavimą pasitelkus pardavimų skatinimą, nukreiptą į vartotojus. Kiekviena įmonė naudoja įvairias pardavimų skatinimo priemones, kuriomis siekia sukelti stipresnę ir greitesnę pirkėjų reakciją, atkreipti dėmesį į tam tikrų prekių pasiūlą, įveikti pardavimų sąstingį. Tačiau ne visada pasirinktos pardavimų skatinimo priemonės gali būti veiksmingos, todėl įmonei svarbu atsižvelgti, į ką nukreiptas pardavimų skatinimas, o po to parinkti, kokiais veiksmais tai įgyvendinti. Straipsnio tikslas - išanalizuoti pardavimų skatinimo priemones ir jų teikiamą naudą vartotojui. Straipsnio uždaviniai: 1. Išanalizuoti pardavimų skatinimo teorinius aspektus. 2. Apibūdinti pardavimų skatinimo priemonių naudą vartotojui. 3. Atlikti vartotojų požiūrio į pardavimų skatinimo priemones tyrimą. Straipsnio objektas - pardavimų skatinimas. Straipsnio metodai - mokslinės literatūros analizė, apklausa, duomenų rinkimas, sisteminimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Nauda vartotojui; Pardavimai; Pardavimų rėmimas; Pardavimų rėmimo vertinimas; Pardavimų skatinimo priemonės; Vartotojas; Benefits to consumers; Consumer; Sales; Sales promotion; Sales promotion measures.

ENThis article gives an overview into consumer aimed sales promotion, also its relevance and benefit to consumer. It explores opinions made by various authors, regarding sales promotion concept and an overview of the sales promotion measures. The article also reveals research results about sales promotion benefits to consumers. [From the publication]

ISBN:
9789955274469
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/58331
Updated:
2022-01-29 16:35:44
Metrics:
Views: 66
Export: