LTStraipsnyje nagrinėjami vaikų estetinio ir meninio ugdymo klausimai. Akcentuojama mintis apie ypač svarbų šeimos ir mokyklos bendradarbiavimų, siekiant, kad vaikai taptų asmenybiški, išlaikantys savyje dosnių žmogaus prigimtį ir jos kūrybines galias. Aptariamos bendrosios estetinio ir meninio ugdymo plotmės - menas kaip meilės žmogui išraiška, menas kaip gyvenimo džiaugsmo kompensacija, menas kaip geriausias įvadas į kultūrų. Šitos plotmės tampa svarbios ir raiškios, viena kitų persmelkiančios esant pagrindinei sulygai - ugdymo ir didaktikos dvasingumui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dvasingumas; Estetinio ir meninio ugdymo praktika; Estetinis ugdymas; Kultūra; Kultūros pasaulis; Meninis ugdymas; Ugdymo dvasingumas; Vaiko kūrybingumas; Šeimos atmosfera; Aesthetic education; Aesthetic education,artistic education; Artistic education; Creativity of a child; Culture; Family ambience; Spirituality; Spirituality of education; The practice of aesthetic and artistic education; The world of culture.
ENThe article analyzes the issues of children's aesthetic and artistic education. It emphasizes the idea that the cooperation of the school and parents is of great significance seeking for the development of children, having strong personalities as well as retaining an unsparing human nature and creative potential. Different aspects of general aesthetic and artistic education arc explored: art as an expression of human love, art as a way to compensate the joy of life, and art as the best introduction into culture. All these areas become highly significant, expressive and intertwining under the prime condition, namely the spirituality of education and didactics. [From the publication]