LTŠiame straipsnyje, remiantis rinkos segmentavimo kriterijais, pristatomas regioninės radijo stoties „Daluna“ klausytojo portretas. Klausytojo portreto identifikavimui taikyti geografiniai, demografiniai, psichografiniai ir vartotojo elgsenos kriterijai. Nustatyta, kad radijo stoties „Daluna“ dažniausiai klausosi keturiasdešimtmetis ir vyresnio amžiaus žmogus, dažniau šios radijo stoties klausosi vyrai. Klausytojas yra išsilavinęs, besidomintis miesto kultūra ir aktualijomis, mėgstantis lankytis kultūriniuose renginiuose, besidomintis menu. Tyrimo metu taip pat atskleista respondentų nuomonė apie radijo stoties „Daluna“ teikiamas paslaugas, muziką, laidas, žaidimus ir pan. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Klausytojo portretas; Regioninė radijo stotis; Regioninė radio stotis; Rinkos segmentavimas; Segmentavimo kriterijai; Market segmentation; Portret of a listener; Regional radio station; Segmentation criteria; The portrait of listener.