Lietuvos kolegijų interneto svetainių priimtinumo vartotojams tyrimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos kolegijų interneto svetainių priimtinumo vartotojams tyrimas
Alternative Title:
Survey of user-friendliness of websites of Lithuanian colleges
In the Journal:
Informacijos mokslai. 2013, t. 66, p. 135-150
Summary / Abstract:

LTKolegijos vis labiau išnaudoja interneto galimybes platinti informaciją ir teikti paslaugas. Tinkamai sukurta interneto svetainė gali padidinti kolegijos patrauklumą, sukurti papildomą vertę darbuotojams ir studentams. Straipsnyje aptariamos Lietuvos kolegijų interneto svetainių priimtinumo vartotojams problemos. Analizuojant mokslinę literatūrą bei kolegijų interneto svetainių struktūras išskirti penki svarbūs priimtinumo vartotojams veiksniai, identifikuoti kiekvieną veiksnį sudarantys elementai, sukurtas priimtinumo modelis. Modelio veiksniai ir elementai patikrinti atliekant studentų, dėstytojų, administracijos darbuotojų bei moksleivių anketinį tyrimą. Pateikiama šių respondentų grupių vertinimų analizė, išvados. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Interneto svetainių priimtinumas; Interneto svetainės; Kolegijos; Kolegijų interneto svetainės; Svetainių panaudojimo tyrimas; Svetainių vartotojai; Svetainių vartotojų nuomonės tyrimas; College website; Colleges; Satisfaction impact; Sites consumer survey; User-friendliness of websites; Users of websites; Website usability testing; Websites; Websites acceptability; Websites of Lithuanian colleges.

ENLithuanian colleges increase the usage of websites for information dissemination and online services. A properly created website can increase the attractiveness of a college and to create an additional value for teachers, administrative workers, and students. This article evaluates the problems of user-friendliness of the websites of Lithuanian colleges. Analysis of scientific literature and of the structure of existing websites enabled to separate five important factors of the acceptability of websites, to identify the elements of each factor, to create a user-friendliness model. Factors and elements of this model were evaluated using a survey of students, teachers, administrative workers of colleges and graduates of secondary schools. A discussion of the results of the survey and conclusions are presented. [From the publication]

ISSN:
1392-0561
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/57922
Updated:
2021-01-08 14:14:18
Metrics:
Views: 35    Downloads: 3
Export: