Suagusiųjų užsienio kalbų mokymosi galimybės

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Suagusiųjų užsienio kalbų mokymosi galimybės
Alternative Title:
Foreign language learning and teaching to adults
In the Book:
Ugdymo veiksniai mokymo(si) kontekste globalizacijos sąlygomis / atsakingoji redaktorė Dileta Jatautaitė. Vilnius: Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija, 2014. P. 279-293
Summary / Abstract:

LTEuropos Sąjungos (toliau – ES) turtas – joje gyvenantys ir dirbantys žmonės. Europos institucijų užsienio kalbų politika užima svarbią vietą bendrame ES kontekste, ypač mokslo sferoje. Šiuolaikiniam pedagogui priskiriamas ne žinių pateikėjo, bet mokymosi sąlygų kūrėjo, pagalbininko vaidmuo. Gerai naujos žinios įsisavinamos tik tada, kai veikia mokinys, o ne mokytojas. Šiandien atsirado galimybė rinktis programas ir naudotis naujais metodais, pvz., kombinuotuoju mokymu, kurio vienu iš pradininkų Lietuvoje yra laikomas Muitinės mokymo centras. Novatoriški metodai skatina besimokančiųjų savarankiškumą, loginį mąstymą, pratina aktyviai dalyvauti ugdymo procese. Kombinuotasis prancūzų kalbos mokymas skatina integraciją į profesinį ir visuomeninį gyvenimą ir naudojimąsi įvairių dalykų žiniomis. Pagrindinis užsienio kalbos pedagogo tikslas – paskatinti ir motyvuoti žmogų priklausomai nuo jo poreikio žinoti, skirtingo savarankiškumo lygio ir patirties, nevienodo pasirengimo mokytis, orientacijos ir motyvacijos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Daugiakalbystė; Europos Taryba; Inovatyvūs mokymo metodai; Kombinuotas mokymas; Komunikacinia gebėjimai; Komunikaciniai gebėjimai; Suaugusiųjų mokymas; Užsienio kalba; Užsienio kalbos; Vaikas ir suaugęs žmogus; Child and adult; Combined training; Communication skills; Communicative skills; Council of Europe; Foreign language; Innovative teaching methods; LEARNING AND TEACHING TO ADULTS; Multilingualism.

ENThe treasure of the EU are the people. Foreign language policy of European institutions plays an important role in the EU context, especially in science. A modern teacher is not only a person who conveys the knowledge, but he or she also is a facilitator and learning conditions creator. A good modern knowledge absorption process is the process where a student is more active than a teacher. Today we have a possibility to choose different programs and we use new learning and teaching methods, for example, blended learning or e-learning. Customs Training Centre is located in Vilnius and it is one of the pioneers in this area in Lithania. Innovative methods encourage active participation in a learning process. E-learning of French language helps people in their professional and social life, and encourages them to use knowledge of different subjects. The main objective of a foreign language teacher is to encourage and motivate different students. A learning and teaching process of a foreign language depends on motivation, different levels and experience, autonomy, pre-training and orientation. [From the publication]

ISBN:
9786098074338
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/57819
Updated:
2022-10-17 16:04:49
Metrics:
Views: 36    Downloads: 2
Export: