LTStraipsnyje atskleidžiama strateginio miesto įvaizdžio valdymo svarba. Šiaulių miesto savivaldybė iki šiol nėra parengusi Šiaulių miesto įvaizdžio strategijos, o nevykdant sistemingos įvaizdžio kūrimo kampanijos miestas nepakankamai išnaudoja turistų srautus. Tyrimui pasirinkta kokybinė tyrimo prieiga ir strateginių miesto planavimo dokumentų turinio analizė. Kotler, Haider, Rein (1993) išskirti strateginio įvaizdžio valdymo elementai (nuolatinė įvaizdžio analizė, kaip skirtingos auditorijos priima įvaizdį, vietos pranašumų išryškinimas, esamo įvaizdžio palaikymas, jo komunikavimas išorei) leido analizuoti vietos įvaizdžio valdymo ypatumus, atskleidžiant, kokie vietos pranašumai išryškinami, kaip Šiaulių miesto įvaizdis palaikomas, komunikuojamas ir vertinamas. [Iš leidinio]