LTInternetiniai socialiniai tinklai pastaraisiais metais sparčiai išpopuliarėjo ir smarkiai pakeitė žmonių bendravimą. Moderniųjų technologijų įsiveržimas į fizinių asmenų bei įmonių veiklą privertė būti juos matomus. Socialiniai tinklai sėkmingai naudojami ne tik individualiems poreikiams tenkinti, bet ir įmonių komunikacijos reikmėms plėtoti. Sėkmingam verslo egzistavimui būtina užtikrinti reikiamą reklamą ir komunikacijos procesą. Tyrimo tikslas - įvertinti medicinos centrų naudojamus internetinės rinkodaros elementus socialiniuose tinklalapiuose ir vartotojų (pacientų) atžvilgiu taikomas veiksmingas priemones. Išanalizavus virtualią medicinos centrų aplinką, galima teigti, kad jų veikloje socialiniai tinklai naudojami nepakankamai, kai kitų verslo įmonių darbuotojai virtualią aplinką aktyviau naudoja komunikacijai su savo tikslinėmis auditorijomis. Atliktas medicinos centrų virtualių aplinkų tyrimas parodė, kad dauguma centrų vadovų apsiriboja tik svetainių sukūrimu, o efektyviai organizuotai komunikacijai to nepakanka. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Komunikacija; Medicinos centrai; Paslaugų kokybė; Rinkodara; Santykių su klientais valdymas; Socialiniai tinklai; CRM; Communication; Customer relationship management; Marketing; Medical centres; Service quality; Social networks.
ENNowadays sočiai networks on the internet have become especially popular and they have eonsiderably changed the ways of communication among people. The invasion of modern technologies into the work (activity) of people and companies made them visible. Sočiai networks are successfully used not only for the improvement of individual needs but for the development of communicative demands of the companies as well. In the world, for the successful business existence it is necessary to ensure proper advertising and communication process. The aim of the research is to estimate how medical centres use the elements of internet marketing in their sočiai websites, what effective measures they use as far as customers (patients) are concerned. To reach the aim three research methods have been chosen: the analysis of secondary sources of data about the use of sočiai networks; ąualitative research - profound interview with the employees of family centres; ąuantitative research the ąuestionnaire of the patients of family centres. After having analysed the virtual environment of medical centres, it is evident that sočiai networks in their work (activity) are not sufficiently used while employees of other professions more actively use virtual environment for communication with their target audience. The evaluation of the virtual environment of medical centres shows that the managers of medical centres only create websites. [From the publication]