Designing open educational resourcescurriculum for virtual mobility. Breaking the wall

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Designing open educational resourcescurriculum for virtual mobility. Breaking the wall
In the Journal:
Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos [Vocational training: research and realities]. 2014, Nr. 25, p. 190-200
Summary / Abstract:

LTRemdamiesi atvirųjų švietimo išteklių teikiamomis galimybėmis besimokantiesiems naudotis laisvai prieinamais mokymosi ištekliais, šeši doktorantai iš Latvijos, Lietuvos, Italijos, Portugalijos ir Ispanijos įvertino tarptautinio bendradarbiavimo šioje srityje reikšmę. Virtualaus mobilumas yra naudingas mokymosi instrumentas, leidžiantis žmonėms iš skirtingų šalių naudotis informacinių ir komunikacinių technologijų pagalba sukurtomis mokymosi aplinkomis. Šiame straipsnyje yra analizuojami atvirųjų švietimo išteklių virtualaus mobilumo srityje teikiami privalumai ir iššūkiai. Straipsnyje yra pristatomi fokus grupės diskusijos rezultatai, kurie atskleidžia atvirųjų švietimo išteklių taikymo sėkmės veiksnius ir kliūtis projektuojant virtualaus mobilumo mokymo turinį. Taip pat yra analizuojamas virtualaus mobilumo mokymo turinio rengimo atvejis dalykui “Atvirieji švietimo ištekliai”, kurį parengė skirtingų universitetų atstovų grupė. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Virtualus mobilumas; Atvirieji švietimo ištekliai; Curriculum projektavimas; Virtual mobility; Open educational resources; Curriculum design.

ENDue to the awareness of Open Educational Resources (OER) as one of the main opportunities for learners to take advantage of free resources, six doctoral students from Latvia, Lithuania, Italy, Portugal and Spain formed a team focused on the importance of the international cooperation on this field. Virtual Mobility (VM) is a useful learning tool in what concerns to information and communication technologies to create learning environments that can join people from different countries. The current paper analyses the benefits and challenges of OER in VM, presents the results of focus group discussions within the team pointing out the success factors and barriers to introduce OER in VM curriculum development, and represents and analysesthe VM curriculum designing case on the topic “Open Educational Resources” prepared by the interuniversity team. [From the publication]

ISSN:
1392-6241; 2029-8447
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/56248
Updated:
2019-01-14 19:19:30
Metrics:
Views: 10    Downloads: 2
Export: