LTStraipsnyje mėginama pagrįsti dvasingumo sampratos vientisumą. Šio tikslo siekiama: pabrėžiant dvasingumo kaip prioritetinės švietimo krypties reikšmę; dvasingumo pagrindu formuojant santykius su pasauliu; išskiriant pagrindinius santykių kaip specifinės dvasingumo išraiškos tipus; atskleidžiant santykių struktūrą ir jos lygių vertinimo kriterijus; aptariant santykių ir vertybių sąsajas; išskiriant mokinių požiūrį į dvasines vertybes. [versta iš angliškos santraukos]Reikšminiai žodžiai: Auklėjimas; Dvasingumas; Kultūra; Moksleivių požiūris į vertybes; Pasaulis; Religija; Santykiai; Tauta; Ugdymas; Vertybės; Culture; Education; Nation; Pupils approach to values; Relations; Religion; Spirituality; Values; World.
ENThe wholeness of the concept of spirituality is attempted to be presented here. For this purpose we made efforts: to define spirituality as the priority trend in education; to describe relations with the world as a background of spirituality; to distinguish the main types of relations as a specific expression of spirituality; to reveal the structure of relations and criteria for evaluation of their level; to discuss connections between the relations and values; to distinguish the pupil's view on spiritual values. [From the publication]