LTStraipsnyje pateikiamos teorinės profesinio rengimo mokymo turinio raidos problemos. Apibrėžiamos mokymo ir tolesnės profesinės veiklos tobulinimo kryptys atsižvelgiant į prioritetines informacinės visuomenės kūrimo sritis. Analizuojamas nuolatinis glaudus mokymo įstaigų ryšys ir bendradarbiavimas su socialiniais partneriais. Pateikiama informacija apie liktus telekomunikacijų ir pašto veiklos specialistų poreikio ir profesinės veiklos kompetencijų tyrimus Vilniaus aukštesniosios technikos mokyklos telekomunikacijų skyriuje. Straipsnis baigiamas atskirai aptariant apklausos metu gautus rezultatus ir jų panaudojimo kryptis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokymo turinys; Pašto veikla; Socialiniai partneriai; Telekomunikacijos; Telekomunikacijos, pašto veikla; Ugdymas; Ugdymas, mokymo turinys, socialiniai partneriai,; Education; Education, curriculum development, social partners, telecommunication, postal activities; Educational content; Mail activity; Social partners; Telecommunications; The social partners; Training content.
ENIn this article the problems of vocational training and education are discussed. The renewal of teaching programmes in vocational training and education institutions that also work under the conditions of market economy and social change is an undergoing process and has an aspect of continuity. Social Partnership includes the education of employees, employers, workers and their representative organizations in the area of vocational training and education. The author summarizes the research into the need of telecommunication and post management specialists. [From the publication]