Reconsidering university educational environment for the learners of Generation Z

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Reconsidering university educational environment for the learners of Generation Z
Alternative Title:
Kitoks žvilgsnis į Z kartai skiriamą universiteto edukacinę aplinką
In the Journal:
Socialiniai mokslai. 2015, Nr. 2 (88), p. 38-53
Summary / Abstract:

LTIšsami edukacinės aplinkos analizė ir tinkamas jos planavimas gali būti svarus įrankis, leidžiantis veikti sėkmingiau tiek studentams, tiek patiems universitetams 21-ajame amžiuje. Būtinybę skirti daugiau dėmesio mokymosi ir edukacinėms aplinkoms taip pat pabrėžia ir aukštojo mokslo švietimo politikai. Atsižvelgiant į tai, kad kartos nuolat keičiasi ir jų atstovai pasižymi naujomis savybėmis, svarbu nuolatos pergalvoti ir atlikti tyrimus, susijusius su edukacine aplinka. Pagrindinis šio straipsnio tikslas yra aptarti, į ką reiktų atsižvelgti universitete, kuriant edukacinę aplinką studentams, atstovaujantiems Z kartą, kad ši aplinka studentų būtų priimama ir taptų svaria kiekvieno studento asmeninės mokymosi aplinkos dalimi. Remiantis mokslinės literatūros analizės metodu, šiame straipsnyje visų pirma yra aptariamos naujosios kartos savybės, susijusios su jų mokymusi, išskiriant jas į dvi grupes: teigiamai veikiančiomis mokymąsi ir sąlyginai galinčiomis turėti neigiamos įtakos. Taip pat dėmesys skiriamas paaiškinti universiteto edukacinės aplinkos sąvoką; aptariami edukacinės aplinkos pokyčiai, kurie galėtų tenkinti Z kartos poreikius ir lūkesčius bei palengvintų mokymąsi. [...]. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Z karta, aukštasis mokslas, edukacinė aplinka; Educational environment; Generation Z; Generation Z, higher education, educational environment; Higher education.

ENA deeper understanding, analysis, appropriate design and management of students’ educational environment can be a powerful tool to improve the performance of both students and universities in the 21st century. The need to focus on the development of learning environments in higher education is also expressed by educational policy makers. In view of the fact that generations change and learners gain unique characteristics that differentiate them from the earlier generations, it is essential that learning environments are constantly researched and reconsidered. In the current article attention is centered on reconsideration of university educational environment for the learners of the new generation – Generation Z. Based on the literature review, the current article dwells on the discussion about educational environments for Generation Z. First, most common characteristics of the latest generation of learners have been explored and grouped into the characteristics that have a positive impact on learning and those detrimental to learning. Second, the article examines the concept of university educational environment. Third, it investigates the features of university educational environment that could be acceptable to the learners of Generation Z in higher education. The article seeks to discuss what in particular should be reconsidered by educators when developing educational environment so that it would become an influential part of learners’ personal learning environments. [From the publication]

DOI:
10.5755/j01.ss.88.2.12737
ISSN:
1392-0758
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/55186
Updated:
2021-01-17 17:25:03
Metrics:
Views: 45    Downloads: 4
Export: