LTStraipsnyje analizuojami verslo socialinės atsakomybės ataskaitų rengimo principai ir taikymas verslo praktikoje komunikuojant su suinteresuotosiomis grupėmis. Atliekama Lietuvoje veikiančių įmonių socialinės atsakomybės ataskaitų turinio analizė, jos rezultatai lyginami su tarptautinių tyrimų metu surinktais duomenimis. Tyrimo rezultatai rodo, kad Lietuvoje veikiančios įmonės pilnai neišnaudoja Į SA atskaitomybės, kaip komunikacijos instrumento, privalumų, neskiria pakankamai dėmesio atskaitomybės kokybės užtikrinimui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Įmonių socialinė atsakomybė; Suinteresuotosios grupės; Įmonių socialinės atsakomybės ataskaitos; Atskaitomybė; Komunikacija; Corporate social responsibility; Stakeholders; Corporate social responsibility reports; Reporting; Communication.
ENThis article analyzes the principles of corporate social responsibility reporting and its application in business practice. The paper presents the results of content analyses of social responsibility reports communicating with stakeholders in Lithuania. These results are compared with the results of international researches. The research results show that companies operating in Lithuania do not fully use the advantages of CSR reporting as a communication tool and do not pay enough attention to the reporting quality assurance. [From the publication]