LTStraipsnyje pateikiami rezultatai tyrimo, siekiančio nustatyti jaunų žmonių, potencialių darbo rinkos dalyvių, poreikius bei juos lemiančius veiksnius Lietuvoje. Straipsnyje metodologiškai pagrindžiamos pagrindinės teorinės nuostatos ir tyrimo metodologija. Taip pat analizuojami gauti tyrimo rezultatai, kurie, pasitelkiant A. Maslow teorijos poreikių grupes ir juos lemiančius veiksnius, atskleidžia jaunų žmonių lūkesčius Lietuvos darbo rinkoje; pateikiamas šių poreikių rangavimas pagal svarbą, atsižvelgiant į lyties, išsilavinimo ir darbo patirties veiksnius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Poreikiai; A. Maslow poreikių hierarchija; Darbuotojų motyvacija; Needs, A. Maslow hierarchy of needs, employees motivation; A. Maslow hierarchy of needs; Employees motivation.
ENThe article presents the results of research aiming to identify expectations and needs of young people, as potential labour market participants, in Lithuania. First of all, the main theoretical provisions and research methodology are considered. Further, the results of the empirical research are presented and interpreted. They reveal the expectations of young people in Lithuanian labour market through their needs (according to A. Maslow theory) and factors, which are influencing them according to sex, education, and work experience features. [From the publication]