Sportuojančių ir nesportuojančių mokinių patiriamos patyčios mokykloje (atvejo analizė)

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Sportuojančių ir nesportuojančių mokinių patiriamos patyčios mokykloje (atvejo analizė)
Alternative Title:
Bullying of physically active and physically inactive students in schools (case analysis)
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2014, Nr. 23, p. 67-78
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aktualizuojama vaikų mokykloje patiriamos agresijos, pasireiškiančios patyčiomis arba priekabiavimu, problematika. Agresija, kitus žeidžiančiomis patyčiomis paaugliai nori įgyti tam tikrą statusą tarp bendraamžių, tam pasitelkdami fizinį pranašumą prieš silpnesnį mokinį. Pristatomi tyrimo rezultatai, kuriais atskleidžiamas aktyviai ir neaktyviai sportuojančių bei nesportuojančių mokinių patiriamų patyčių intensyvumas mokyklose. Tyrimo rezultatai leidžia teigti, kad fizinio pranašumo demonstravimas suteikia saugumo jausmą bei padeda įgyti palankų socialinį statusą tarp bendraamžių. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Sportas; Patyčios; Fizinis aktyvumas; Sport; Bullying; Physical activity.

ENThe article puts forward the problem of an experienced aggression in the form of bullying and harassment. Teenagers attempt to acquire a certain status among their peers by relying on aggression and other ways of bullying which are achieved by physical superiority compared to weaker students. The results of the survey are presented which reveal the intensity of bullying among physically active and physically inactive students in schools. According to the results, it is possible to assume that the demonstration of physical superiority grants the feeling of security and helps to acquire a positive social status among peers. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/54882
Updated:
2020-02-22 19:36:43
Metrics:
Views: 47    Downloads: 15
Export: