LTStraipsnyje nagrinėjama Virgilijaus Noreikos dainavimo mokymo sistema. Išgryninami sistemos struktūriniai elementai – mokymo metodai. Pateikiami originalūs jų konceptai ir terminai. Išaiškinama metodų esmė, įvertinamas funkcionalumas, nustatomi sinerginiai ryšiai. Siekiant atskleisti temos problematiką, nagrinėjami Noreikos dainavimo pamokų įrašai, remiamasi moksline ir mokslu pagrįsta metodine literatūra, asmenine autorės patirtimi. Taikomi analitinis, audicinės analizės, vokalinio proceso analizės, refleksijos tyrimo metodai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Virgilijus Noreika; Dainavimo mokymo metodika; Metodų funkcionalumas; Virgilijus Noreika; Methods of teaching singing; Functionality of methods.
ENThe article aims to examine Virgilijus Noreika’s system of teaching singing. The fundamental structural elements of his system – teaching methods – have been thoroughly investigated. Their peculiar concepts and terminology are presented. The essence of methods is disclosed in the context of urgent issues dealing with the pedagogy of singing; moreover, functionality is evaluated and synergy of interconnectedness is established. Pursuing to uncover urgent issues related to the topic the recordings written down during the singing lessons conducted by Noreika are referred to, as well as to scientific methodological literature as well as to the author’s personal experience. The methods applied are: analysis, auditory analysis, vocal process analysis and reflection. [From the publication]