Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kūrybinių industrijų plėtojimo kompleksiniai veiksniai: kolektyvinio kūrybingumo ugdymas
Publication Data:
Vilnius : Vilniaus Gedimino technikos universitetas, 2015.
Notes:
Kiti autoriai: Rolandas Strazdas, Žilvinas Jančoras, Rusnė Kregždaitė, Vaidas Morkevičius. Bibliografija.
Contents:
Įvadas — Kūrybinių industrijų plėtojimo teoriniai aspektai: kūrybingumas ir inovacijos — Kūrybinių industrijų sampratos, analizės būdai ir klasifikacijos — Kūrybingumo diskursai, vertinimai ir sampratos — Kūrybingumo teorijos — Organizacijos kūrybingumas — Inovacijų sampratos raida — Sistemų inovacijos ir jų matavimas kūrybinėse industrijose — Kūrybinių industrijų plėtojimo veiksnių tyrimas — Makroaplinkos veiksnių įtaka kūrybiniam procesui — Mezoveiksniai: Airijos, Estijos, Italijos, Kinijos, Lietuvos, Rusijos, Vengrijos kino industrijos ekspertinis vertinimas — Mezoveiksniai: Lietuvos kūrybinių industrijų konkurencingumas — Mikroveiksniai: Danijos, Italijos, Kanados, Kinijos, Lenkijos, Lietuvos, Prancūzijos, Rusijos kūrybinių komandų rezultatyvumo tyrimas — Kūrybinių industrijų plėtros kompleksinis veiksnių modelis „4 žiedai“ — Kolektyvinio kūrybingumo ugdymas — Kolektyvinio kūrybingumo ugdymo modelis — Kūrybinio proceso valdymo įrankiai — Kūrybinio proceso valdymo priemonė „O hubas“ — Literatūra — Priedai — Knygos licencija GNU FDL — Apie autorius.
Other Editions:
Macro, meso and micro factors for creative industry development: continuous improvements and system innovations
Summary / Abstract:
LTKūrybinės industrijos išsiskiria įvairialypėmis kūrybingumo raiškomis, pirmauja kurdamos inovatyvius verslo modelius ir vartotojų įtraukimo strategijas. Inovacijos kūrybinių industrijų įmonėse remiasi naujais kultūros gamybos būdais ir individų sąveikos formomis. Monografijoje yra nagrinėjami kūrėjo / kūrėjų komandų rezultatyvumą veikiantys kompleksiniai (makro-, mezo- ir mikro-) veiksniai. Kolektyvinis autorių darbas yra fundamentali kūrybinių industrijų studija, apimanti teorinius ir empirinius kūrybinių industrijų sektoriaus tyrimus Lietuvoje ir užsienio šalyse bei pateikianti įžvalgas kolektyvinio kūrybingumo ugdymui.Reikšminiai žodžiai: Kūrybinės industrijos; Kūrybos ekonomika; Aukštųjų technologijų pramonė; Kūrybingumo indeksas; Creative Industries; Creative Economy; High-tech Industry; Creativity Index.
ISBN:
9786094171130; 9786094171147 (elektroninė)
Related Publications:
- Communication management in promoting knowledge and creativity in fostering innovations in the creative organizations / Zenona Ona Atkočiūnienė, Daiva Siudikienė. Creativity studies. 2021, Vol. 14, no. 2, p. 549-576.
- Features of developing a creative business product: a case study of a design product / Neringa Grigarienė, Virginija Jurėnienė. Transformations in business & economics. 2023, vol. 22, no. 2, p. 97-109.
- Kūrybinių industrijų terminai: aprėptis ir tvarkyba / Rasuolė Vladarskienė. Terminologija. 2017, 24, p. 177-186.
- Problems of organizing physical activity events in the work of leisure time organisers: why and how? / Biruta Švagždienė, Algirdas Pupkis. Humanities studies. 2020, 3 (80), p. 112-121.
- Values of art created in artist-in-residencies / Rūta Jančiulytė, Virignija Jurėnienė. International journal of creative research and studies. 2018, vol. 2, p. 19-32.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/54565
Updated:
2023-05-10 10:46:47
Metrics:
Views: 121
Downloads: 13