LTŠioje mokomojoje knygoje supažindinama su vizualiaisiais tyrimo metodais ir aptariamas jų taikymas migraciją patiriančių šeimų sociologiniame tyrime. Pristatoma vizualiosios sociologijos perspektyva – nagrinėjamas ne vaizdinis produktas (laikoma, kad tai vizualumo sociologijos dalykas), o jo naudojimas kaip priemonės tyrimo dalyvių naracijoms skatinti. Knygos autorės parodo, jog vaizdu grįsto tyrimo dėmesio centre yra vaizdas ir jo derinimas su žodžiu. Pirmoje knygos dalyje aptariamos vizualiosios sociologijos ištakos ir tapatybės paieškos. Supažindinama su vizualiaisiais tyrimo metodais, sutelkiant dėmesį į nuotraukų, piešinių ir žemėlapių naudojimą. Aptariami vizualiųjų metodų privalumai ir nurodomi trūkumai. Antroji knygos dalis sudomins tuos, kurie ketina sociologiniu požiūriu analizuoti šeimą migracijos aplinkoje ir pasirengę atlikti vaizdu grįstą tyrimą. Autorės supažindina su Lietuvoje aprobuotomis teorinėmis perspektyvomis ir siūlo rinktis tą, kuri geriausiai atitinka tyrėjo tikslus. Trečioje knygos dalyje pateikiami trys sociologiniai tyrimai, kuriuose taikomi ir derinami tarpusavyje trys vizualieji metodai – Mano šeimos žemėlapio, Vaidmens darybos žemėlapio ir Koncentrinių apskritimų žemėlapio. Atrinkti pavyzdžiai perteikia vizualiojo tyrimo organizavimo eigą, duomenų apdorojimą ir vizualiaisiais metodais gautų rezultatų pristatymą. Prieduose pateikti interviu klausimai, kuriais patogu vadovautis tyrimo metu. Mokomoji knyga skiriama socialinių mokslų studentams ir besidomintiems vizualiaisiais tyrimo metodais. [Pratarmė]