LTStraipsnyje analizuojamas besikeičiantis požiūris į viešojo sektoriaus organizacijų pokyčių komunikaciją. Komunikaciją siekiama pristatyti kaip socialinį institutą, t.y. atvirą sistemą, leidžiančią konstruoti socialinių santykių tinklą, užtikrinantį organizacijos veiklos tęstinumą ir strateginius pokyčius. Todėl ją nusakantys reiškiniai siejami su vadybos procesu, siekiant užtikrinti visuomenės veiklos suderinamumą, veiksmingumą. Straipsnyje kviečiama mokslinei diskusijai, aptariant viešojo sektoriaus komunikacijos ypatumus pokyčių metu, pagrindžiant šio socialinio reiškinio praktinio taikomumo lauką. Pateikiama viešojo sektoriaus organizacijų samprata, atskleidžiama komunikacijos raiška viešojo sektoriaus organizacijose. Straipsnyje pristatoma autorių sukonstruota tyrimo metodologija, apimanti pokyčių komunikacijos lauką, adaptuota viešojo sektoriaus organizacijų pavyzdžiu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pokyčių komunikacija; Viešasis sektorius; Communication of changes; Public sector.
ENThe article analyses the changing attitude towards communication of changes in the public sector organisations. Communication is presented as a social institute, i.e., an open system allowing constructing a network of social relations which guarantees continuation of activity and strategic changes for the organisation. The factors disclosing it are linked to the process of management with the aim to guarantee efficiency and conformity of the activity. The article invites for scientific discussion about the peculiarities of communication in the public sector, by proving the scope of practical application of this social phenomenon. The concept of the public sector and the expression of communication are disclosed. Methods of the research compiled by the authors cover the scope of communication of changes and are employed on the example of public organisations. [From the publication]