LTMonografija skirta visų mokslo pakopų studijuojantiesiems, siekiantiems moksliniu pagrindu perprasti paslaugų verslo subtilybes, naujo paslaugų verslo kūrimo aspektus. Monografijos studijavimas padės išmokti palyginti, sisteminti, apibendrinti informaciją, daryti išvadas. Šiuo leidiniu galės sėkmingai naudotis ne tik mokslo srities atstovai bei pradedantieji verslininkai, bet ir verslo profesionalai, siekiantys plėsti turimą sėkmingą verslą arba inovatyviais sprendimais įpūsti gyvybės prastai funkcionuojančiam verslui. Pateikti pavyzdžiai padės naujai pažvelgti į kai kurių gal ir žinomų, bet moksliniais pagrindais interpretuojamų sprendimų priėmimo procesų taikymą bei jų įgyvendinimo galimybių tyrimus.Reikšminiai žodžiai: Naujos paslaugos; Naujų paslaugų kūrimas; Naujų paslaugų diegimas; Rinkos segmentas; Paslauga; Kaina; Rėmimas; Idėjų generavimas; Idėjų įvertinimas; Naujų paslaugų technologijos projektavimas; Naujų paslaugų komercializavimas; New services; Development of new services; Implementation of new services; Market segment; Service; Price; Promotion; Generating ideas; Evaluation of ideas; New service technology design; Commercialization of new services.