Naujų paslaugų kūrimo ir diegimo kiekybiniai sprendimai : nuo idėjų generavimo iki sėkmės vertinimo

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Naujų paslaugų kūrimo ir diegimo kiekybiniai sprendimai: nuo idėjų generavimo iki sėkmės vertinimo
Publication Data:
Kaunas : Akademija, 2015.
Pages:
213 p
Notes:
Bibliografija.
Contents:
Įvadas — Įsiskverbimo į paslaugų sektoriaus rinką veiksmų modeliavimas — Naujo paslaugų rinkos dalyvio įsiskverbimo veiksmų modelis — Įsiskverbimo į prekybos ir maitinimo įmonių technologinės įrangos remonto paslaugų rinką tyrimo rezultatai (situacinė analizė) pagal siūlomą modelį: Patraukliausio rinkos naujokui vartotojų segmento nustatymas; Maitinimo ir prekybos įmonių įrangos remonto paslaugų kokybės gerinimo galimybių analizė; Maitinimo įmonių įrangos remonto paslaugų vartotojų patenkinimo kainos požiūriu analizė; Rėmimo priemonių pobūdžio bei poreikio pagrindimas — Naujų paslaugų kūrimo bei diegimo problema ir galimos jos sprendimo gairės: Tyrimo požiūriu išskirtinės paslaugų savybės; Naujų paslaugų kūrimo ir diegimo metodinio potencialo analizė; Siūlomas naujų paslaugų kūrimo ir diegimo modelis; Modelyje numatytos naujų paslaugų kūrimo ir diegimo lankstumo priemonės — Naujų paslaugų koncepcijos formavimas; Naujų paslaugų diegimo tikslingumo pagrindimas: Naujų paslaugų diegimo tikslingumo pagrindimo metodinės prielaidos; Reikalavimai naujų paslaugų diegimo tikslingumo pagrindimo modeliui; Naujų paslaugų diegimo tikslingumo pagrindimo modelis; Prekybos ir maitinimo įmonių remonto paslaugų įmonės veiklos plėtros krypties nustatymas (empirinis tyrimas) — Naujų paslaugų sumanymas: Naujų paslaugų strategijos formavimas; Idėjų generavimas; Idėjų generavimo modelyje numatytų procedūrų praktinis taikymas; Idėjų vertinimas; Naujų paslaugų idėjų, tinkamų maitinimo ir prekybos įmonių įrangos remonto paslaugų įmonei, vertinimas; Naujų paslaugų koncepcijos kūrimo metodinės nuostatos; Maitinimo ir prekybos įrangos remonto paslaugų įmonės naujų paslaugų koncepcijos kūrimas bei tobulinimas — Naujų paslaugų diegimo galimybių vertinimas —Naujų paslaugų koncepcijos galimybių analizė: Naujų paslaugų koncepcijos ir verslo sąlygų atitikties vertinimas; Naujų paslaugų koncepcijos galimybių analizės modelis; Maitinimo ir prekybos įrangos remonto paslaugų įmonės pasirinktos naujos paslaugos koncepcijos galimybių vertinimas — Naujų paslaugų technologijos projektavimas: Diskusija dėl NP technologijos; Naujų paslaugų technologijos projektavimo etapai; Naujų paslaugų technologijos tinkamumo daugiakriterio vertinimo modelis — Naujos paslaugos projektavimas — Naujų paslaugų projekto įgyvendinimas — Naujų paslaugų komercializavimas: Diskusija dėl NP komercializavimo; NP komercializavimo modelis; Naujų paslaugų bandomosios rinkodaros procedūrų vykdymo modelis — Kavos aparatų remonto naujos paslaugos komercializavimo empirinis tyrimas — Naujų paslaugų diegimo vertinimas: Diskusija dėl naujų paslaugų diegimo vertinimo; Naujų paslaugų diegimo vertinimo modelis; Maitinimo bei prekybos įrangos remonto paslaugų įmonės įdiegtos naujos paslaugos rezultatų vertinimas — Apibendrinimai — Literatūra — Priedai — Apie autorių.
Summary / Abstract:

LTMonografija skirta visų mokslo pakopų studijuojantiesiems, siekiantiems moksliniu pagrindu perprasti paslaugų verslo subtilybes, naujo paslaugų verslo kūrimo aspektus. Monografijos studijavimas padės išmokti palyginti, sisteminti, apibendrinti informaciją, daryti išvadas. Šiuo leidiniu galės sėkmingai naudotis ne tik mokslo srities atstovai bei pradedantieji verslininkai, bet ir verslo profesionalai, siekiantys plėsti turimą sėkmingą verslą arba inovatyviais sprendimais įpūsti gyvybės prastai funkcionuojančiam verslui. Pateikti pavyzdžiai padės naujai pažvelgti į kai kurių gal ir žinomų, bet moksliniais pagrindais interpretuojamų sprendimų priėmimo procesų taikymą bei jų įgyvendinimo galimybių tyrimus.Reikšminiai žodžiai: Naujos paslaugos; Naujų paslaugų kūrimas; Naujų paslaugų diegimas; Rinkos segmentas; Paslauga; Kaina; Rėmimas; Idėjų generavimas; Idėjų įvertinimas; Naujų paslaugų technologijos projektavimas; Naujų paslaugų komercializavimas; New services; Development of new services; Implementation of new services; Market segment; Service; Price; Promotion; Generating ideas; Evaluation of ideas; New service technology design; Commercialization of new services.

ISBN:
9786094490798
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/54253
Updated:
2021-03-25 17:44:10
Metrics:
Views: 108
Export: