LTGilinantis į šeimos ir ikimokyklinių ugdymo institucijų bendradarbiavimą, skatinant tiek pedagogų, tiek tėvelių pozityviosios tėvystės idėjas, išryškėja nemažai probleminių aspektų. Pastebima, kad tėvams ir pedagogams trūksta žinių apie pozityviuosius vaikų ugdymo metodus, kurie padėtų pastebėti vaikų ugdymo problemas, rasti probleminių situacijų sprendimus ir atsakyti į nemažai iškylančių klausimų dėl vaiko ir šeimos gerovės. Jeigu reikiamos žinios pasiektų tėvus ir pedagogus anksčiau, kai vaikų imlieji raidos periodai yra nepasibaigę, tai leistų reikiamas žinias pritaikyti laiku ir vaikams netektų patirti sunkių išgyvenimų dėl tėvų ar ugdytojų padarytų vaikų ugdymo klaidų. Atliktas 34 auklėtojų ir 53 tėvų (48 mamų ir 5 tėvelių), kurių vaikai lanko ikimokyklines ugdymo įstaigas, tyrimas. Gilintasi į auklėtojų ir tėvų, auginančių ikimokyklinio amžiaus vaikus, pastebimo vaikų elgesio ir skiriamo dėmesio vaikams bei auklėtojų ir tėvų, auginančių ikimokyklinio amžiaus vaikus, „gero vaiko“ sampratų suvokimą. Nustatyta, kad dauguma pedagogų ir tėvų prieš paskaitų-diskusijų ciklą „Pozityvieji vaikų ugdymo metodai“ manė, kad pastebi vaikų teigiamą elgesį. Išklausius paskaitų-diskusijų ciklo kursą respondentai kritiškai pradėjo vertinti savo elgesį su vaikais, lygiai taip pat pasikeitė ir „gero vaiko“ samprata. Paskaitų-diskusijų ciklas „Pozityvieji vaikų ugdymo metodai“ yra veiksminga priemonė tėvams ir pedagogams, siekiant sudaryti vaikams harmoningą ugdymosi aplinką. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bendradarbiavimas; Ikimokyklinės ugdymo įstaigos; Pozityvioji tėvystė; Šeima; Collaboration; Family; Partnership; Positive parenting; Pre-school education institutions.
ENMore in-depth analysis of cooperation between family and pre-school education institutions when promoting positive parenting both among educators and parents revealed a number of problematic aspects. It has been noticed that both parents and educators lack knowledge on positive methods of children education that would help noticing problems in children education, finding solutions to problem situations, and responding to a number of issues related to child and family welfare. If parents and educators were provided the required knowledge as early as possible when the most receptive periods in child’s life are not over, this would allow applying the required knowledge on time so that children will not experience heavy problems related to children education errors made. A survey of 34 educators and 53 parents (48 mothers and 5 fathers) whose children attend pre-school education institutions was performed. The survey was aimed at exploring child behavior noticed and attention paid to children by educators and parents of children that are in their pre-school age as well ashow the concepts of a “good child” are perceived by educators and parents of children that are in their pre-school age.It has been established that prior the series of lectures-discussions called “Positive methods of children education”, the majority of educators and parents thought they noticed positive child behavior, and after the series of lectures-discussions, they started to critically evaluate their behavior with children, and demonstrated changes in perception of the concept of “good child”. The series of lectures-discussions “Positive methods of children education” is an efficient tool for parents and educators striving to create harmonious education environment for children. [From the publication]