LTLietuvoje ryšių su visuomene sąvoka dar neseniai buvo mažai kam girdėta, o pastaraisiais metais ji ištisai skamba mūsų kasdieniame gyvenime. aprastai dėl nepakankamų žinių ir supratimo terminui ryšiai su visuomene teikiama klaidinga prasmė. Kalbant apie ryšius su visuomene dažnai yra ignoruojama šios veiklos esmė, filosofija, pabrėžiami paviršutiniai veiklos elementai, kurie leidžia įžvelgti tik mažą ryšių su visuomene veiklos dalį, matomą visuomenei. Tačiau svarbiausi veiksmai, kuriais siekiama užmegzti ir stiprinti tarpusavio supratimu grįstus santykius, leidžiančius sukurti organizacijos ir visuomenės partnerystę, lieka nežinomi. Serijoje „Į pagalbą mokyklai“ išleista knyga padės atsakyti į klausimą, kas yra ryšiai su visuomene. Joje aptariama ryšių su visuomene istorija, samprata ir taikymo specifika, ryšių su visuomene auditorijos ir priemonės, vidinė ir išorinė komunikacija,ryšiai su bendruomene, finansinėmis auditorijomis ir valdžios institucijomis, žiniasklaida. Taip pat apibrėžiamos pagrindinės mokyklų ryšių su visuomene auditorijos, darbo su jomis specifika bei ryšių su visuomene vadyba mokykloje.Reikšminiai žodžiai: Ryšiai su visuomene; Komunikacija; Vadyba; Mokyklos; Auditorija; Public relations; Communication; Management; Schools; Public.
ENNot long ago the concept of public relations in Lithuania was little heard of and during the later years it is continuously heard in our everyday life. Quite frequently, due to insufficient knowledge and understanding, the term “public relations” is provided an erroneous meaning. When talking of public relations the essence and philosophy of the activities are quite frequently ignored and the superficial elements are emphasized, which provides the possibility to see only a small part of the public relations activities, seen by the society. However the most important actions, intended for making and strengthening the relations, based by mutual understanding and allowing for creation of a partnership between an organization and the society, remain unknown. The book, published in the series “Į Pagalbą Mokyklai“ will help to answer the question what is public relations. It discusses the history, concept, specifics of application, tools and target groups of public relations, internal and external communication, communication with the community, financial target groups, governance institutions and the mass media. In addition the book defines the main school public relation target groups, the specifics of working with such target groups and management of public relations in schools.