LTStraipsnyje analizuojami įvairūs studentų kūrybinį aktyvumą skatinantys metodai, plečiant profesinį žodyną ir naudojantis šiuolaikinių informacinių technologijų suteikiamomis galimybėmis. Autorės apžvelgia įvairius profesinio žodyno plėtros metodus, pradėdamos tradiciniais būdais, kai panaudojami vadovėliai ir analizuojami autentiški tekstai, ir toliau pristatydamos inovatyvius mokymo (-si) metodus, susijusius su interneto teikiamomis galimybėmis, tokius kaip teismo proceso imitacija (taikytini teisės programų studentams), pateikčių rengimas ir pristatymas bei projektais paremtas mokymas (-is). Autorės akcentuoja, kad šių metodų taikymas skatina studentų mokymąsi ir domėjimąsi būsimąja profesija, lavina kritinį mąstymą ir ugdo kūrybiškumą, moko dirbti komandoje ir motyvuoja studentus taikyti skaitmenines technologijas mokantis profesinės leksikos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Anglų kalba specialiesiems tikslams; Informacijos ir komunikacijos technologijos (IKT); Informacinės-komunikacinės technologijos (IKT); Internetas; Kūrybiškumas; Žodynas; Creativity; English for specific purposes; ICT; ICT, English for specific purposes; Internet; Vocabulary.
ENArticle aims at analyzing various creative methods of expanding students’ ESP vocabulary – the basic tool for communication and knowledge – in the context of ICT. The authors tackle traditional ways of using authentic texts and proceed with innovative methods of ESP vocabulary building such as using the Internet as an extremely diverse source of activities as well as emphasize the advantages of mock trials for law students and the most challenging activities – presentations and project-based learning. The framework of ICT offers numerous integrated and interactive materials and creative ways of vocabulary building. [From the publication]