LTŠalies ūkio augimas ir gaunamos pajamos priklauso nuo įmonių ir jų junginių gebėjimo efektyviau konkuruoti įvairiose rinkose. Verslas, siekdamas prisitaikyti prie rinkos ekonomikos keliamų reikalavimų, turi vystyti savo gamybinio potencialo dedamąsias, siekti jų subalansuotumo, diegti naujas informacines technologijas, didinti savo konkurencingumą, mobilizuoti konkurencinio pranašumo veiksnius. Todėl didelė dalis pasaulio mokslininkų konkurencingumo ir konkurencinio pranašumo vertinimui skiria tiek daug dėmesio. Globaliu mastu konkurencingumas yra susijęs su įmonės ar jų junginio gebėjimu greitai reaguoti į rinkos pokyčius ir prie jų prisitaikant, išlaikyti savo pozicijas joje. Verslo įmonėms nepakanka būti šiandien konkurencingais, bet reikia siekti susikurti ir išlaikyti konkurencinį pranašumą, nuolat jį vystyti ir plėtoti. įmonės, norėdamos įgyti konkurencinį pranašumą, turi ne tik efektyviai valdyti savo vidinius veiklos procesus, bet stengtis pažinti savo vartotojus bei jų nuolat besikeičiančius poreikius ir lūkesčius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Konkurencingumas; Konkurencinis pranašumas; Strateginis konkurencinis pranašumas; Competitive advantage; Competitiveness; Strategic competitive advantage.