LTMokymasis yra pagrindinis terminas, naudojamas naujų požiūrių apibendrinimui, kuriuos proteguojame jaunų ar pagyvenusių žmonių mokytojams ir seminarų vedantiesiems. Pirmojo skyriaus pagrindinis tikslas yra padėti atskleisti mokymosi esmę, naudojant įvairius požiūrius ir teorijas. Mes pateikiame kelias idėjas, kurios apibrėžia, ką norime pasakyti šiuo terminu, ir nusakome esmines prielaidas, naudojamas ir kituose skyriuose. Antroji knygos dalis nukreipia į suaugusių mokymosi veiklą, išplėsdama mokymosi apimtį nuo formaliojo mokymosi iki savaiminio, susijusio su gyvenimu ir patirtimi. Tarp naujų požiūrių mokant vaikus ir suaugusius žmones yra daug panašumų, bet, nepaisant to, yra svarbu išskirti, kokius iššūkius meta skirtingų amžių, patirties ir brandos žmonių mokymas. Trečiojoje ir ketvirtojoje knygos dalyse pateikiami du mokymosi modeliai, kurie grupuoja ir charakterizuoja skirtingas, netgi alternatyvias mokymosi galimybes. Aktyvuoto mokymosi modelis apibendrina nuoseklius etapus mokant ir netiesiogiai įtakojant suaugusius, ypač turinčius nepakankamus savarankiško darbo gebėjimus veikti bei meistriškai įsisavinti naujas žinias, siejant tai su daugeliu principų, aprašytų pirmose knygos dalyse. Probleminio mokymosi modelis iliustruoja, kaip mokytojai ir mokiniai sąveikauja nustatant ir sutinkant įvairius iššūkius (akademinius, įsivaizduojamų įvykių ir realaus gyvenimo) paprastų ar sudėtingų projektų forma, apimančių mokymąsi grupėse, bendradarbiavimą, platų kontekstą ir drąsina besimokančius geriau pažinti kaip jie mokosi ir tobulina savo gebėjimus. [Iš Įvado, p. 8]Reikšminiai žodžiai: Mokymasis; Suaugusiųjų mokymasis; Education; Adult education.