LTStraipsnyje analizuojama organizacijos prekės ženklas ir jo rinkodaros sprendimai socialiniuose tinkluose. Ši analizė sudaro prielaidas sukurti patobulintą prekės ženklo rinkodaros socialiniuose tinkluose modelį, kuris padėtų organizacijai sparčiau ir pigiau populiarinti prekės ženklą, didinti konkurencinį pranašumą bei stiprinti vartotojų lojalumą. Prekės ženklo koncepcija bei socialinių tinklų įvairovė ir svarba formuojant prekės ženklo rinkodaros modelį tampa aktuali tyrimų sritis. Sėkmingiausių pasaulio prekės ženklo rinkodaros modelių analizė ir žvalgomojo vienkartinio atvejo tyrimo rezultatai atskleidė prekės ženklo rinkodaros socialiniuose tinkluose priemones, kurios veikia vartotojus labiausiai. Remiantis informacinės literatūros analize bei metodinių tyrimų rezultatais, siekiama suformuoti prekės ženklo rinkodaros socialiniuose tinkluose modelį. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Organizacija; Prekės ženklas; Reputacija; Rinkodaros modelis; Socialiniai tinklai; Vartotojai; Įvaizdis; Brand; Consumers; Image; Marketing model; Organizations; Reputation; Social networks.
ENPaper analyzes the brand and its marketing solutions on social networks. This analysis led to the creation of improved brand marketing model on social networks, which will contribute to the rapid and cheap organization brand recognition, increase competitive advantage and enhance consumer loyalty. Therefore, the brand and a variety of social networks are becoming a hot research area for brand marketing model on social networks. The world‘s most successful brand marketing models exploratory analysis of a single case study revealed a brand marketing social networking tools that affect consumers the most. Based on information analysis and methodological studies, develop a brand marketing model on social networks. [From the publication]