LTKompleksiškai analizuojami poreikiai tobulinti tarptautinių sporto renginių rinkodarą. Išryškinamas tarptautinių sporto renginių vaidmuo nūdienos visuomenės gyvenime ir globalizacijos iššūkių kontekste, lyginamos įvairių autorių nuomonės sportinių renginių klasifikavimo ir šaliai organizatorei tenkančios naudos atžvilgiais. Atskleidžiama pagrindinė problema, su kuria susiduriama organizuojant tarptautinius sporto renginius, numatomos problemos sprendimo perspektyvos. Apibendrinamos tarptautinių sporto renginių galimybės iš esmės modernizuoti rinkodaros priemones, koreguojant kompleksą rinkodaros elementų, atsižvelgiant į rinkodaros komplekso elementų korekciją, remiantis rinkodaros koncepcijų sistemine sinteze ir adaptacijos/standartizacijos poreikiais, svarbiausių rinkodaros komplekso veiksnių išskyrimu, siekiant pagrindinių rinkodaros tikslų. Remiamasi naujausios mokslinės literatūros analize. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: ICEDRIPS; Organizaciniai komitetai; Rinkodara; Rinkodaros koncepcijos; Rėmimas; Socialinė rinkodara; Tarptautiniai sporto renginiai; Įvaizdis; Ženklas; Žinomumas; Brand; Concepts od marketing; ICEDRIPS; Image; International sport events; Marketing; Notoriety; Organizing committee; Social marketing; Sponsorship.
ENThe report and the article will be a comprehensive analysis of the needs to improve the international sport events marketing. Highlighting the role of international sport events in contemporary society and the challenges in the context of globalization, comparing opinions of various authors about aspects of classification and the benefits for host country. The article and the report reveals the main existing problem encountered in organizing international sport events, estimated perspectives for solution of this problem. Summarizes the international sport events opportunities, basically modernize marketing tools according to the marketing mix correction based on systematic synthesis of marketing concepts and adaptation/standardization needs, the most important factors in the marketing mix for the excretion of the main marketing objectives. The article is based on the latest scientific literature analysis. [Text from author]