LTNuolat kintančioje aplinkoje, kuriai būdingas kompleksiškumas, įmonėms vis svarbiau orientuotis į rinką ir vartotoją, t. y. savo veikloje vis daugiau dėmesio skirti rinkodarai. Nepaisant to, kad pagrindinis šalies ūkio subjektas yra įmonė, rinkodaros klausimai jos lygmeniu nagrinėjami mažai, nors tai aktuali tiek praktinė, tiek ir mokslinė problema. Vienas svarbiausių jos klausimų – rinkodaros skyriaus (tarnybos) struktūros formavimas. Tokio skyriaus funkcijų ir jas įgyvendinančių uždavinių turinys byloja, kad skyriaus struktūrą turėtų sudaryti rinkos tyrimo ir segmentavimo, įmonės strategijos formavimo, strateginio planavimo bei reklamos ir produkcijos redagavimo grupės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Rinkodara; Rinkodaros skyriaus (tarnybos) funkcijos ir uždaviniai; Rinkodaros skyriaus (tarnybos) struktūra; Rinkodaros skyriaus struktūra; Įmonė; (office); Functions and tasks of marketing department; Marketing; Structure of marketing department; Structure of marketing department (office) of an enterprise.
ENIn the changing high-level complex environment, it is more and more important for the companies to focus on the market and costumer. Or, in other words, the companies supposed to turn their attention to the marketing. Despite the fact that the major subject of an economy is a company, the analysis of the marketing issues on the company level is limited. Meanwhile, both practical and scientific problems are significant. One of the most important issues is forming the structure of marketing department. Its functions and the content of implementing measures determine that its structure supposed to consist of the market research and segmentation, development of business strategy, strategic planning as well as advertising and realization of production. [From the publication]