LTDidėjanti konkurencija tarp įmonių, nuolat griežtėjantys produktų ir paslaugų kokybės reikalavimai, sparčiai kintanti vartotojų elgsena, technologijų pažanga ir jų lemiami pokyčiai versle, sudaro sąlygas vartotojui rinktis – priimti sprendimus, kokią prekę ar paslaugą įsigyti. Šiame kontekste santykių su klientais valdymas tampa svarbia priemone, sudarančia prielaidas išlaikyti vartotojus lojalius bei pagerinti įmonės veiklos rezultatus. Analizuojami santykių su klientais valdymo ypatumai Lietuvos verslo įmonėse. Siekiant atskleisti santykių su klientais valdymo diegimo motyvus bei problemas, atliktas tyrimas – apklaustos 82 įmonės. Tyrimo rezultatai rodo, kad Lietuvos verslo įmonės supranta santykių su klientais naudą ir reikšmę, tačiau aktyvesnį santykių su klientais diegimą riboja tinkamos strategijos stoka bei darbuotojų priešiškumas galimiems pokyčiams. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Diegimo problemos; Klientai; Lietuvos įmonės; Santykiai su klientais; Santykiai su klientais, klientai, santykių su klientais sistemos diegimo motyvai, diegimo problemos, Lietuvos įmonės; Santykių su klientais sistemos diegimo motyvai; Companies; Customer relationship; Customers; For implementation, problems of implementation, Lithuanian; Installation problems; Lithuanian companies; Motives for implementation; Motives for installing customer relations; Problems of implementation; Relationships with customers; Relationships with customers, customers, motives.
ENIncreasing competition among companies, constantly growing product and service quality requirements, rapidly changing consumer behavior, technology advancements and changes enables customer to make decisions which product or service to buy. In this context, customer relationship management is becoming an important tool creating preconditions to maintain loyal customers and improve company’s performance. The paper analyzes peculiarities of customer relationship management in Lithuanian companies. In order to reveal motives and problems of customer relationship management implementation the survey was carried out. 82 companies participated in the survey. At the end of the paper conclusions are presented. [From the publication]