LTKaip socialiniai dalininkai atstovaujami sprendimus priimančiuose aukštųjų mokyklų padaliniuose? Ar atsižvelgiama į jų nuomonę? Straipsnyje šie klausimai nagrinėjami vadovaujantis empiriniais tyrimais aštuoniose Europos valstybėse. Gauti rezultatai rodo, kad oficialių kliūčių atstovavimui daugumoje atvejų nėra, o socialinių dalininkų daroma įtaka pastaraisiais metais šiek tiek išaugo, tačiau aukštosiose mokyklose ją būtų galima dar labiau optimizuoti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštojo mokslo institucijos; Dalininkų teisėtumas; Kokybė; Socialinio dalininko ryškumas; Socialinis dalininkas; Higher education institutions; Legitimacy of stakeholders; Quality; Stakeholder; Stakeholder salience.
ENHow are stakeholders represented in higher education institutions’ decision-making bodies that influence the quality of education, and are their viewpoints taken into account? This paper addresses this question taking into account the empirical evidence from eight countries in Europe. Findings indicate that formal barriers are largely absent, that stakeholder influence has grown somewhat over recent years, but that actual influence of stakeholders can be further optimised in higher education institutions. [From the publication]