LTAutoriai nagrinėja epistemologines prieigas, kurios laiduoja švietimo paslaugų kokybę. Tiriant švietimo paslaugų kokybę teorinėje intrepretacijoje galima taikyti bendrąsias filosofines ir kokybės vadybos koncepcijas, principus, kokybės valdymo sampratas bei į vartotojų poreikius orientuotą vartotojų elgsenos tyrimo metodologiją. Kokybės sampratų ir koncepcijų mokslinėje literatūroje yra daug bei įvairių, tad, kas yra paslaugų kokybė, dažnai priklauso nuo susitarimo. Interpretuodami švietimo paslaugų kokybę autoriai remiasi šiomis pagrindinėmis epistemologinėmis prieigomis: socialinio interakcionalizmo, socialinio dalyvavimo, socialinio kostruktyvizmo, visuotinės kokybės vadybos, organizacijos vadybos sistemų, paslaugų kokybės valdymo, vartotojų poreikių ir sistemų teorijos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Epistemologinės prieigos; Švietimo paslaugų kokybė; Mokslinės teorijos; Epistemological access; Quality of education services; Scientific theories.
ENIn the article authors discuss epistemological access which guarantees the quality of education service interpretation. In scientific literature there are given many concepts and conceptions of the quality of service, so what it is depend on the agreement. The interpretation of the quality of education service is based on the basic epistemological access: social interaction, social participation, social constructivism general quality management, organizational management systems, management of service quality, theory of systems and needs of consumers. [From the publication]