Studentų įgalinimo dalyvauti aukštosios mokyklos gyvenime problema: situacija ir perspektyva

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Studentų įgalinimo dalyvauti aukštosios mokyklos gyvenime problema: situacija ir perspektyva
Alternative Title:
On the problem of empowering students to participate in high school life: situation and perspective
In the Journal:
Tiltai [Bridges] [Brücken]. 2013, Nr. 3 (64), p. 243-272
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama būsimų pedagogų įgalinimo dalyvauti aukštosios mokyklos gyvenime problema žvelgiant į ją per mokytojų rengimo prizmę. Studijuojančiųjų socialinio dalyvavimo situacija Lietuvos aukštosiose mokyklose aptariama, vertinant studentų socialinį dalyvavimą studijų laikotarpiu, kaip vieną iš būsimų pedagogų rengimo profesinei veiklai elementų. Remiantis kokybinio tyrimo duomenimis, pateikiamas hipotetinis studentų skatinimo socialiniam dalyvavimui aukštojoje mokykloje modelis, įvertinamos šio modelio taikymo praktikoje galimybės ir kliūtys, skiriami svarbiausi jo elementai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialinis dalyvavimas; Įgalinimas dalyvauti; Enabling participation; Social participation.

ENThis paper examines empowerment of prospective educators participation in high school life problem looking at it through the prism of educators training. Students participation in the social situation of Lithuanian higher education discusses the assessment of students social participation during the study period as one of the prospective educators training profession. On the basis of qualitative study presents a hypothetical students promoting in social participation of higher education model and the evaluation of this model in practice opportunities and barriers that distinguishes the most important elements. [From the publication]

ISSN:
1392-3137; 2351-6569
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/52163
Updated:
2018-12-17 13:40:38
Metrics:
Views: 34    Downloads: 1
Export: