LTStraipsnyje ieškoma atsakymų į klausimus: kokia yra profesinio pašaukimo identifikavimo dinamika ir ar studijų metu profesija tampa neatskiriama asmenybės transcendentinės funkcijos (savasties) ir interiorinio-dvasinio žmogaus gyvenimo dalimi? Straipsnyje pristatomi keturių Lietuvos aukštųjų mokyklų (kolegijų) studentų profesinio pašaukimo atpažinimo kompetencijos ugdymui skirtų priemonių panaudojimo studijų kokybės tobulinimui empirinio tyrimo rezultatai, jais remiantis ieškoma būdų, kaip pagerinti studentų profesinio pašaukimo identifikavimo kompetencijos ugdymą ir remiantis juo sudaryti galimybę studentams geriau pažinti save. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bendrieji Gebėjimai; Bendrieji mokėjimai; Kolegijos; Pašaukimo Identifikavimas; Profesinio pašaukimo identifikavimo kompetencija; Profesinis pašaukimas; Studijų Kokybė; Colleges; Generic competences; Occupational vocation; Quality Of Education; The competence of identification of occupational vocation; Vocation Identification.
ENPaper attempts to answer the following questions: What are the dynamics for the identification of an occupational vocation? What is the initial experience of a student’s occupational vocation and how does it change in the period of college study? Does profession becomes an indispensable part of personal function and interior human life? What pedagogical and andragogical factors and instruments for improving study content help to strengthen a student’s link with a profession, to internalize a profession in the inner structures of a personality during studies and thus to form a precondition for the acknowledgment of truth about self?. [From the publication]