LTStraipsnyje analizuojamas mokytojų požiūris į mokinių informacinių komunikacinių technologijų naudojimo įpročius. Informacinės komunikacinės technologijos tampa svarbia žmonių gyvenimo dalimi ir gali tapti labai patraukliu įrankiu ugdymo procese tiek specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems, tiek ir jų neturintiems ugdytiniams. Kuriant informacinių komunikacinių technologijų įrankius ugdymo procesui svarbu suprasti, kokie yra vartotojų įpročiai ir pomėgiai, kas skatina rinktis vieną ar kitą žaidimą, kas mokiniams yra patrauklu, kuo jie žavisi, kas yra jų herojai. Straipsnyje pristatomu tyrimu ir siekiama atsakyti į šiuos klausimus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Informacinės komunikacinės technologijos; Mokytojai; Specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai; Virtuali erdvė; Information and communication technology; Teachers; Children with disabilities; Virtual space.