LTStraipsnyje aptariamas realybės, tikrovės ir filotopijos santykis Jono Meko filme „Medžių ginklai". Kairioji politinė ideologija ir jos reikšmės analizuojamos taikant postmoderniosios psichoanalizės metodologiją. Straipsnyje taip pat kalbama apie faktines „Medžių ginklų" sukūrimo ir recepcijos aplinkybes, pagrindinių veikėjų konfliktą, kilusį dėl XX amžiaus septintojo dešimtmečio dešiniosios liberaliosios demokratijos ideologijos Jungtinėse Amerikos Valstijose, filmo kaip teksto struktūrą ir filotopinio buvimo mylint gamtą ir žmones galimybę. Straipsnio pabaigoje daromos išvados, kad kairioji ideologija filme rodoma kaip paskutinioji, po jos seksianti laisvė, anarchija ir naujoji, teisingesnė, pasaulio tvarka. Pasaulis taps vertas žmogaus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Tikrovė; Realybė; Filotopija; Kontradikcija; Liberalioji demokratija; Real; Reality; Philotopy; Contradiction; Liberal democracy.
ENFocusing on Jonas Mekas's film "Guns of the Trees", this article discusses the relation between reality, the real, and philotopy. The political ideology of the Left and its meanings in the visual text are analyzed from a psychoanalytical point of view. The article also gives some insight into the factual context of "Guns of the Trees", the process of the film's creation and its reception; the main protagonists' conflict with the politically right-wing and/or liberal democratic ideology of the United States in the 1960s; the textual structure of the film; and the possibility of philotopical being, emphasizing love of nature and of other people. The article concludes with the statement that the Left is the very last ideology, after which anarchy may come, giving rise to a new order of human and social relations in a world worth living in. [From the publication]