Pratarmė — Įvadas — 1. Edukacinės paradigmos kaita: nuo mokymo į mokymąsi. Iššūkiai švietimui XXI amžiuje. Edukacinė paradigma ir jos tipologija. Švietimo politiniai sprendimai, sudarantys prielaidas edukacinės paradigmos kaitai — 2. Mokytojo kompetencijos. Mokytojo kompetencijų struktūra. Mokytojo didaktinė kompetencija. Mokytojo didaktinės kompetencijos charakteristikų raiška edukacinių paradigmų kontekste — 3. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo metodologija. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo organizavimo logika. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo metodas. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo instrumento pagrindimas. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo duomenų analizės metodai. Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo imties charakteristikos.Mokytojų didaktinės kompetencijos raiškos edukacinių paradigmų kontekste tyrimo etika — 4. Lietuvos mokytojų didaktinės kompetencijos raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokytojo ir mokinio vaidmenų raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokymo ir mokymosi tikslų formulavimo raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokymo ir mokymosi turinio kūrimo raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokymo ir mokymosi metodų taikymo raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokinių mokymosi motyvacijos raiška edukacinių paradigmų kontekste. Mokinių pasiekimų vertinimo raiška edukacinių paradigmų kontekste — Rezultatų apibendrinimas — Literatūra — Summary — Pезюме — Dalykinė rodyklė — Asmenvardžių rodyklė — Priedai.
Nuotolinės studijos - kūrybiškumo raiška rengiant pedagogus / Nijolė Bankauskienė, Ramunė Masaitytė. Menas, dizainas, meninis ugdymas : kūrybiškumo lavinimo metodai ir patirtys : 9-osios tarptautinės mokslinės praktinės konferencijos medžiaga, 2015 m. lapkričio 27 d. / sudarytoja Sigita Saulėnienė. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. p. 87-93.