Paveikslų sąrašas — Lentelių sąrašas — Pratarmė — Įvadas — Pagrindinės sąvokos — 1. Lietuvos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo sistemos analizė. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo funkcijos turinys. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo reglamentavimas. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo dalyviai ir jų funkcijos. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo paslaugų teikėjai. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo vadybinių ir edukacinių procesų vertinimas. Kvalifikacijos tobulinimo paslaugų kokybės vertinimo analizė — 2. Užsienio šalių pedagogų kvalifikacijos tobulinimo patirtys — 3. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo modeliavimas. Modeliavimo metodologija. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo modeliavimo bendrieji principai ir prielaidos. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo modeliavimas. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo modeliavimo aspektų analizė. Mokytojo kompetencijos ir karjeros galimybės. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo procesų organizavimas mokykloje ir formų įvairovė. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo kokybės užtikrinimas — 4. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo modelių vertinimas — Santrauka — Summary — Literatūros sąrašas.
Pedagogų kvalifikacines kategorijos įtaka ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo/-si kokybei / Kristina Pukinskaitė, Asta Jakimavičienė, Raimonda Sadauskienė. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų rengimo problematika : tarptautinė mokslinė praktinė konferencija, 2016 m. gruodžio 8 d. / Kauno kolegija. Kaunas : Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. P. 171-186.
Teacher education in Lithuania: striving for professionalism / Aušra Rutkienė & Lina Kaminskienė. Palgrave handbook of teacher education in Central and Eastern Europe / Marta Kowalczuk-Walędziak, Roza A. Valeeva, Marija Sablić, Ian Menter, editors. Cham: Palgrave Macmillan, 2023. P. 379-393.
Teachers’ professional development: main factors fostering progress of education / R. Bilbokaitė, I. Šedeckytė-Lagunavičienė, J. Tumlovskaja, I. Bilbokaitė-Skiauterienė. EDULEARN20 : 12th international conference on education and new learning technologies / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Valencia : IATED Academy, 2020. P. 8580-8587.